20 de ani de excelență în promovarea designului scandinav

Publicat de martie 21, 2019 5:45 pm

Odată cu evoluția tehnologiilor, a nivelului de educație și de viață, gusturile consumatorilor au devenit din ce în ce mai variate. Adoptăm trenduri și concepte internaționale, iar atunci când dorim să realizăm o amenajare de calitate, avem nevoie de un partener pe măsură.

1
Domeniul home&deco evoluează constant, iar acest lucru se datorează, mai ales, companiilor care dau importanță calității, designului, cu scopul de a realiza proiecte moderne. KUMA România este o astfel de companie, un producător de top al soluțiilor personalizate pentru baie, bucătărie și spații publice, aducand designul scandinav aproape de consumatorul român și nu numai. KUMA se implică activ în dezvoltarea de concepte moderne la nivel global, iar în România face acest lucru, cu succes de 20 de ani, găsind întotdeuna formula ideală pentru amenajări bazate pe confort și un stil particular, distinctiv. Acest lucru este confirmat și de creșterea cifrei de afacere în 2018, cu 10% față de anul 2017, demonstrând astfel că este o companie din ce în ce mai apreciată în rândul consumatorilor.

2
Unul dintre principiile de bază ale firmei este acela că nicio echipă nu poate funcționa și avea rezultate dacă accentul nu este pus, în primul rând, pe confortul și buna instruire a angajaților. În prezent există 120 de angajați, cu 15% mai mulți decât media anului 2017. KUMA se preocupă ca toți angajații să fie instruiți, iar apoi investește constant în perfecționarea competențelor acestora. Probabil că aceasta este cheia succesului de până acum a companiei KUMA, deoarece dacă angajaților li se acordă atenția cuvenită, atunci și ceea ce produc este la cel mai înalt standard de calitate.

3
2019 este un an special pentru KUMA, în August sărbătorește 20 de ani de când a început efectiv producția în România. Este un an “ambițios”, așa cum declară chiar ei, deoarece și-au propus realizarea unei cifre de afaceri de 5,8 mil Euro și un profit pe măsură. KUMA estimează că această creștere de 22% față de 2018 se va realiza, în special, din vânzările pe piața de proiecte pentru hoteluri, spitale, școli în Peninsula Scandinavă.

4
La nivel de grup, KUMA a luat decizia strategică pentru piața proiectelor, de a fi proactivă în crearea preferinței pentru produsele KUMA la toate nivelurile lanțului valoric. Acest lucru se materializează prin intermediul dialogului direct cu firmele de arhitectură, prin participarea la târguri și evenimente de profil și prin parteneriate cu distribuitorii care nu permit oferirea unor produse similare sau din ceramică, de calitate inferioară din China sau Turcia.
KUMA va termina în 2019 extinderea fabricii și retehnologizarea anumitor linii de producție (ultima modernizare a producției fiind în 2010-2011), un plan care va da o mai mare flexibilitate producției atât în ceea ce privește lavoarele custom made pentru proiecte, dar și lavoarele standard cerute de către producătorii de mobilier sau direct de retail.

4
Pentru toți cei care își doresc un design diferit, un concept personalizat, KUMA este partenerul ideal care se va asigura că toate visele și ideile de amenajare vor fi transformate în realitate.
Fii diferit, Alege design-ul, alege KUMA.

DISTRIBUIE ARTICOLUL:
Articolul a fost vizionat de: 39 ori.

Comentariile sunt închise.